torsdag 8 oktober 2009

Biljetterna! WOHOOO


Haha, sämsta bilden ever. Vet inte riktigt vad som hände med min webbkamera där faktiskt. Men bilden ska i alla fall föreställa ALLA våra biljetter inför resan.
Det är:
- Två flygbiljetter från Gbg till Marsielle
- Två tågbiljetter från Marsielle till Macon
- Två tågbiljetter från Macon till Lyon
- Två flygbiljetter från Lyon till Gbg

Fick skrivit ut den sista biljetten idag (resan från gbg - Marsielle). Nu kan vi verkligen snacka om att nervositeten stiger! Får rysningar och skakningar i kroppen när jag tänker på vad vi egentligen ger oss ut på. Vi får hoppas på det bästa och att vi kommer hem i alla fall, haha. Gick lite snett när jag skulle skriva in utgångsdatumet på våra pass och råkade skriva in fel nummer som INTE gick att ändra. Fick lite panik och ringde x antal samtal för att rätta till problemet. Tillslut fick jag tag på dom på säve flyglpats och dom sa att vi kunde lösa det på plats på avgångsdagen som tur var. Hoppas bara nu att dom håller sitt löfte.

Nu ska jag inte sitta och prata massa blaja utan berätta relevant information. Kanske inte finns så mycket att säga egentligen men nästa vecka är sista veckan kvar i trygga Sverige. Det börjar bli dags för oss att skriva packlista, prova ut kameror, utrustning osv. Vi måste även köpa 10 band som vi ska använda för att filma där nere.

Sedan tror jag inte att det finns så mycket mer att säga än att vi är otroligt nervösa och hoppas på det bästa!

Take care!
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar